This is a new collection of photographs by artist Eli Rezkallah, who deals with sexism in advertising. Inspired by a family trip last year, the 31-year-old reversed his roles in old sexist ads for his new project, "A Parallel Universe."
Αυτή είναι μια νέα συλλογή φωτογραφιών, από τον εικαστικό Eli Rezkallah, που ασχολείται με το σεξισμό στη διαφήμιση. Εμπνευσμένος από ένα οικογενειακό ταξίδι πέρυσι, ο 31χρονος αντέστρεψε τους ρόλους σε παλιές σεξιστικές διαφημίσεις για το νέο του έργο «Ένα παράλληλο σύμπαν».
Eli explains to Independent how he envisioned the idea: "On Thanksgiving, I visited my family in New Jersey and heard my uncles talk about how women prefer to cook, to cook and to fulfill" women's duties ". Although I know that not all men like my uncles think, I am surprised to discover that some are still doing it. "
Ο Eli εξηγεί στον Independent, πώς οραματίστηκε την ιδέα: «Την Ημέρα των Ευχαριστιών, επισκέφτηκα την οικογένειά μου στο Νιου Τζέρσεϋ και άκουσα τους θείους μου να μιλάνε για το πώς οι γυναίκες προτιμούν να μαγειρεύουν, να ασχολούνται με την κουζίνα και να εκπληρώνουν τα «γυναικεία τους καθήκοντά». Αν και γνωρίζω ότι δεν σκέφτονται όλοι οι άντρες όπως οι θείοι μου, με έκπληξη ανακάλυψα ότι κάποιοι το κάνουν ακόμα».
Ο Eli εξηγεί στον Independent, πώς οραματίστηκε την ιδέα: «Την Ημέρα των Ευχαριστιών, επισκέφτηκα την οικογένειά μου στο Νιου Τζέρσεϋ και άκουσα τους θείους μου να μιλάνε για το πώς οι γυναίκες προτιμούν να μαγειρεύουν, να ασχολούνται με την κουζίνα και να εκπληρώνουν τα «γυναικεία τους καθήκοντά». Αν και γνωρίζω ότι δεν σκέφτονται όλοι οι άντρες όπως οι θείοι μου, με έκπληξη ανακάλυψα ότι κάποιοι το κάνουν ακόμα».
Today we may be shocked by these 1950s advertising campaigns, but they are a powerful reminder of how far we have gone on to tackle sexism and how much we still have to do.
Μπορεί σήμερα να κοιτάμε σοκαρισμένοι αυτές τις διαφημιστικές καμπάνιες της δεκαετίας του 1950, όμως αποτελούν μια ισχυρή υπενθύμιση για το πόσο έχουμε προχωρήσει στην αντιμετώπιση του σεξισμού και για το πόσα ακόμα έχουμε να κάνουμε.
Πηγή:
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα