Slide show

ΕΝΑΣ ΓΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΗΤΕΙΑ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ ΚΑΡΑΟΚΕ

 


Μου γράφεις δε θα 'ρθεις για τσι ελιές

Χρωστάς της Μίχαλους μου λες 

Φωτογραφίες στέλνεις απ' τη Σητεία

Τα messeg μου σου  φενονονται αστεία

-------------------------------------------

Ο γάτος να πηδάει στα σκαλιά

Και ύστερα παιχνίδια να σου κάνει

Στη γάμπα σου να τρέμει μια ουρά

Αυτός ο γάτος το χει παρακάνει 

Στη γάμπα σου να τρέμει μια ουρά

Αυτός ο γάτος το χει παρακάνει 

---------------------------------------------

Μ Αρέσει το μικρό σου το γατί

Στα πόδια σου κοιμάται όταν διαβάζεις

Δε ξέρω αν κοιμάστε και μαζί

μα όλο στο κρεβάτι το μαλλάζεις

Δε ξέρω αν κοιμάστε και μαζί

μα όλο στο κρεβάτι το μαλλάζεις

---------------------------------------------

Μου γράφεις πως δε σου έλειψα πολύ

Μου στέλνεις χάρτινο πουλί

Το χρόνο σου μετράς μες το ψυγείο

Το γράμμα μου σου φάνηκε γελοίο


Κι ο γάτος στη μοκέτα αραχτός

Φιλίες με τους ραβδιστες μου πιάνει

Να πίνει και να τρώει ό, τι τρως

Αυτός ο γάτος τοίχε παρακάνει

Να πίνει και να τρώει ό, τι τρως

Αυτός ο γάτος τοίχει παρακάνει

-----------------------------------------------

Μ Αρέσει το μικρό σου το γατί

Στα πόδια σου κοιμάται όταν διαβάζεις

Δε ξέρω αν κοιμάστε και μαζί

μα όλο στο κρεβάτι το μαλλάζεις

Δε ξέρω αν κοιμάστε και μαζί

μα όλο στο κρεβάτι το μαλλάζεις

----------------------------------------------

Συγχώρα με που γίνομαι κακός

Μα η ανάγκη να ξεφύγω είναι μεγάλη

Μακριά σου νιαουρίζω σα χαζός

Μα c' est la vie που λένε και οι άλλοι

Μακριά σου νιαουρίζω σα χαζος

Μα c' est la vie που λένε και οι άλλοι.


Συγχώρα με που γίνομαι κακός

Μα μα στις ελιές δεν ήλθες και με γράφεις

Μακριά σου εγω ραυσίζω μοναχος

Μα λαδί δεν θα πάρεις αν δε θα ρθεις

Μακριά σου εγω ραυσίζω σα χαζος

Μα λαδί δεν θα πάρεις αν δε θα ρθεις

Ειδικές εκπτώσεις σελίδας έως και 40%

NEW