Παραδόξως, οι εφευρέτες τέτοιων μηχανών έχουν πεθάνει ο ένας μετά τον άλλον κατα υπό περίεργες συνθήκες, η να το πούμε άπλα δολοφονήθηκαν απο το σύστημα.
Ο Stanley Meyer ηταν ένας από τους εφευρέτες αυτούς, σχεδίασε μια συσκευή που θεωρήθηκε ικανή να κινεί οποιοδήποτε αυτοκίνητο μόνο με νερό.
Είναι αποδεδειγμένο ότι το εν λόγω αυτοκίνητο,που ηταν εφοδιασμένο με την εν λόγω συσκευή, είχε τη δυνατότητα να ταξιδέψει σε όλη την Αμερικάνικη ήπειρο, με μόνο 22 γαλόνια νερού. Ο Stanley Meyer ήταν σίγουρος για την εφεύρεση του, και είχε αναγνωριστεί από άλλα θεσμικά όργανα, και μάλιστα τιμήθηκε για το έργο του. Επιπλέον, το Βρετανικό Ινστιτούτο Προηγμένης Ενέργειας έστειλε ένα άτομο για να διερευνήσει την εφεύρεση του.
"Στείλαμε μια αντιπροσωπεία για να δούμε την εφεύρεση του, για να την αξιολογήσουμε πραγματικά. Αυτή είναι μία από τις σημαντικότερες εφευρέσεις του αιώνα. "
Δυστυχώς,η ζωή του Stanley Meyer σταμάτησε μια μέρα απο το ίδιο το σύστημα που είχε αναγνωρίσει την ανακάλυψη του , ενώ τον κάλεσαν σε δείπνο με τον αδερφό του (τον δίδυμο αδελφό του) και με μερικούς Βέλγους επενδυτές. Ο σκοπός του δείπνου ηταν δήθεν για εορτασμό της εφεύρεση του, ένα όχημα που λειτουργεί με νερό, και ηταν κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Όλα ήταν ωραία, μέχρι που ο Meyer ήπιε ένα χυμό. Ξαφνικά, άρχισε να πνίγεται και κρατούσε τον λαιμό του.
Ενώ πέθανε στην αγκαλιά του αδελφού του,είπε τα τελευταία του λόγια: «Με δηλητηρίασαν». Παρόλο που η αιτία θανάτου χαρακτηρίστηκε επισήμως ως εγκεφαλικό ανεύρυσμα, είναι εξαιρετικά ύποπτο ότι τα τελευταία του λόγια δείχνουν μια καθαρή δολοφονία.
Σκεφτείτε το, το όχημα με νερό του Meyer θα μπορούσε να αποτελέσει τεράστιο πλήγμα στην πετρελαϊκή βιομηχανία. Και στην Αμερική πολλές ανήκουν στους γνωστούς κύκλους .Ο Stanley Meyer πέθανε επειδή ήξερε πώς να μετατρέψει το νερό σε καύσιμο! δεν ηταν ο μόνος βεβαία που εξαφανίστηκε απο το κατεστημένο με τον γνωστό ύπουλο τρόπο. Έτσι μετά απο σχεδόν 100 χρονιά δεν έχει γίνει καμιά ουσιαστική εξέλιξη σε κινητήρες αυτοκίνητου και ξέρετε ποιοι ειναι υπεύθυνοι γιαυτό.© AETOS NEWS
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ- ΣΟΚ: Γιατί δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το ΝΕΡΟ σε ΚΑΥΣΙΜΟ; Διαβάστε το ΑΡΘΡΟ δείτε τα ΒΙΝΤΕΟ και θα καταλάβετε…!!
Πόσα χρόνια ακούμε πως ο τάδε εφηύρε τη μέθοδο μέσω της οποίας τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν με νερό αντί για βενζίνη ή πετρέλαιο…
Έχετε ακούσει ποτέ οι εφευρέσεις αυτές να προχωράνε; Να βγαίνουν στη παραγωγή; Όχι.
Ένας απ’ αυτούς ο Stan Meyer(πρώτο βίντεο) δημιούργησε το τρόπο έτσι ώστε ένα αυτοκίνητο να κινείται για 100 μίλια με ένα γαλόνι νερού!
Έχετε ακούσει ποτέ οι εφευρέσεις αυτές να προχωράνε; Να βγαίνουν στη παραγωγή; Όχι.
Ένας απ’ αυτούς ο Stan Meyer(πρώτο βίντεο) δημιούργησε το τρόπο έτσι ώστε ένα αυτοκίνητο να κινείται για 100 μίλια με ένα γαλόνι νερού!
Το 1998 δηλητηριάστηκε και πέθανε και μια βδομάδα αργότερα το αυτοκίνητο που είχε δημιουργήσει ως δείγμα , χάθηκε…μαζί με τον εξοπλισμό του…Ο Stan είχε αναφέρει – καταγγείλει πως τον απειλούν πετρελαϊκές εταιρείες και πως δεν υποκύπτει στις απειλές τους…Τελικά υπέκυψε με άδοξο τρόπο…
Πρίν ένα χρόνο περίπου τα ελληνικά κανάλια είχαν προβάλλει έναν έλληνα ηλεκτρονικό , ο οποίος κατασκεύασε αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί 50 χιλιόμετρα με ένα ποτήρι νερό. Το 2012 θα ξεκινήσει η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων με νερό…είχε δηλώσει σε συνέντευξη του στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.
Σε καμία περίπτωση δε λέμε πως θα δηλητηριάσουν τον έλληνα εφευρέτη..
Αλλά περιμένετε εσείς να δείτε το 2012 αυτοκίνητα στους δρόμους τα οποία να χρησιμοποιούν νερό …
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.
Γιατί …κάποιοι δε θέλουν πράσινη ενέργεια , δε θέλουν πράσινο πλανήτη.
Άσε που όλα αυτά περί πράσινου πλανήτη είναι μια μεγάλη απάτη!
Σε καμία περίπτωση δε λέμε πως θα δηλητηριάσουν τον έλληνα εφευρέτη..
Αλλά περιμένετε εσείς να δείτε το 2012 αυτοκίνητα στους δρόμους τα οποία να χρησιμοποιούν νερό …
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.
Γιατί …κάποιοι δε θέλουν πράσινη ενέργεια , δε θέλουν πράσινο πλανήτη.
Άσε που όλα αυτά περί πράσινου πλανήτη είναι μια μεγάλη απάτη!
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ
Θαλασσινό νερό θα «κινεί» ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Θαλασσινό νερό θα «κινεί» ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τα πρώτα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, σύμφωνα με το thesecretrealtruth.blogspot.com,που χρηματοδοτείται από τη Νομαρχία Αθηνών και αφορά στην ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό παρουσιάστηκαν σήμερα στο Ζάππειο. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό . Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό. Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € – 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο. Το έργο εκπονείται με πολύ μικρό προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να ανακουφίσει τα ελληνικά νοικοκυριά στα θέματα κόστους μεταφοράς και ηλεκτρικής ενέργειας, να προσφέρει νέες ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και προοπτικές εξαγωγών υψηλής τεχνολογίας, δείχνοντας τις δυνατότητες που έχει η χώρα για την έξοδο από το τέλμα στο οποίο ευρίσκεται.
Ενδιαφέρον έχει να διαβάσετε και για την εταιρεία GENEPAX
Το μυστήριο της ιαπωνικής εταιρίας αυτοκινήτου “Genepax”
δείτε το τρίτο βίντεο
Το μυστήριο της ιαπωνικής εταιρίας αυτοκινήτου “Genepax”
δείτε το τρίτο βίντεο
Was The Man Who Made The Water Engine Murdered? | The Conspiracy Show | Documentary Central
Αντίλογος
Κυκλοφόρησε ξανά (Ιαν 2015) μια αρκετά παλιά, από το 2011, συνωμοσιολογική μπούρδα, πως δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το νερό σε καύσιμο. Είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει το συνωμοσιολογικό άρθρο; Για να δούμε τα στοιχεία που μας παρουσιάζουν.
Stanley Meyer Water Powered car, Lies and Death
Όπως έγραψα στην αρχή το συνωμοσιολογικό άρθρο είναι αρκετά παλιό (2011 http://www.infoblog.gr/?p=63216 που δεν υπάρχει πια) και κάποιος πρόσθεσε το δεύτερο τμήμα με την «ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ» και το τρίτο βίντεο που δεν υπήρχε στο αρχικό άρθρο.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά και πρώτα θα εξετάσουμε τα στοιχεία που μιλάνε για την εφεύρεση του Stan Meyer και τον θάνατό του και μετά το ελληνικό αυτοκίνητο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και τέλος το ιαπωνικό αυτοκίνητο.
O Stan Meyer ισχυριζόταν ότι έχει εφεύρει μια συσκευή ικανή να κινήσει ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας νερό αντί για βενζίνη. Η συσκευή θα παρήγαγε υδρογόνο και οξυγόνο χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια με τρόπο διαφορετικό από αυτόν της συμβατικής ηλεκτρόλυσης κάτι που είναι αντίθετο του νόμου της θερμοδυναμικής.
Το 1996 κατηγορήθηκε για απάτη από 2 επενδυτές και καταδικάστηκε από το δικαστήριο του Οχάιο. Πραγματογνώμονες που έλεγξαν την εφεύρεσή του δεν βρήκαν τίποτα επαναστατικό καθώς το όχημα δεν χρησιμοποιούσε κάποια επαναστατική τεχνολογία αλλά αυτή της συμβατικής ηλεκτρόλυσης.Το δικαστήριο τον κρίνει ένοχο απάτης και τον αναγκάζει να επιστρέψει τα χρήματα στους επενδυτές.
Τον Μάρτιο του 1998 πεθαίνει στο πάρκιν ενός εστιατορίου στο Ohio όπου είχε ραντεβού με άλλους δύο επενδυτές από το Βέλγιο,o Meyer ξαφνκά σηκώθηκε και άρχισε να τρέχει φωνάζοντας …με δηλητηρίασαν …όλα αυτά κατά μαρτυρία του αδελφού του, το πόρισμα όμως του ιατροδικαστή μιλάει για θάνατο από εγκεφαλικό ανεύρυσμα, ο αδερφός του επίσης είπε πως όταν ανακοίνωσε τον θάνατο του Stan Meyer στους Βέλγους επενδυτές εκείνοι δεν αντέδρασαν καθόλου, επίσης είπε πως ο ίδιος ποτέ δεν τους είχε συμπαθήσει από την αρχή.
Η αστυνομία βιντεοσκόπησε τις καταθέσεις δεκάδων μαρτύρων αλλά λείπουν οι μαρτυρίες των δύο Βέλγων του Phillippe Vandemoortele και του Marc Vancraeyenest.ο αξιωματικός Steve Robinette είπε πως πιθανόν να μην βιντεοσκόπησαν τις μαρτυρίες των δύο Βέλγων .
Τον Stan Meyer όσοι τον ήξεραν τον χαρακτήριζαν ως ευγενικό άνθρωπο αλλά και παρανοϊκό καχύποπτο,είχε καλέσει δίχως λόγο την αστυνομία στο εργαστήριο του καθώς ισχυρίστηκε πως δέχτηκε ένα ύποπτο δέμα, όταν η ειδική ομάδα έφτασε και εξέτασαν το πακέτο είδαν πως πρόκειται για τον εξοπλισμό που ο ίδιος είχε παραγγείλει.
Ο William E. Brooks από την Αλάσκα είχε επίσης επενδύσει 300.000 δολάρια στην δήθεν επαναστατική εφεύρεση του Meyer με σκοπό να βρει εφαρμογή στην δουλειά του στον αεροπορικό τομέα. Το 1994 τα χρήματα του επεστράφησαν μετά από διακανονισμό.
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ
Στην προσθήκη του δεύτερου τμήματος αρχικά υπήρχε ο τίτλος «ΕΛΛΗΝΙΚΟ Θαλασσινό νερό θα «κινεί» ηλεκτρικά αυτοκίνητα» με link στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2011/02/blog-post_2443.html που αυτό με τη σειρά του έχει πηγή το http://greeksurnames.blogspot.gr/2011/02/blog-post_4608.html?spref=fb
Στο ίδιο άρθρο, διαβάζουμε «Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό .
Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό.
Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € – 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.«
Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό.
Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € – 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.«
Αυτός ο παραπλανητικός τίτλος και το παραπάνω κείμενο δίνουν την εντύπωση στους αναγνώστες, πως το αυτοκίνητο της φωτογραφίας κινείται με νερό, αλλά δεν είναι έτσι. Το αυτοκίνητο έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με συσσωρευτές και ηλεκτροκινητήρα.
Σε ένα άλλο άρθρο από 4troxoi.gr που δημοσιεύθηκε στις 27/10/2010, διαβάζουμε στην τελευταία παράγραφο.
«Ατραξιόν της εκδήλωσης ήταν η παρουσίαση ενός Smart, το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο της μετατροπής, για το οποίο μας είπε δύο λόγια κατ’ ιδίαν ο εμπνευστής όλου του εγχειρήματος και φοιτητής του Ε.Μ.Π., Θανάσης Δέτσης. Το συγκεκριμένο όχημα λοιπόν, με το οποίο έφτασε στο χώρο του Ζαππείου οδηγώντας το κύριος Σγουρός, με συνοδηγό το νεαρό φοιτητή, έχει αυτονομία 100 χλμ. και δύο προγράμματα λειτουργίας. Στο «Sport» θα έχει τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και στο «Eco» 100 χλμ./ώρα. Οι μπαταρίες του βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όπου δηλαδή βρίσκεται κανονικά και ο κινητήρας του Smart, ενώ η επιλογή των δύο προγραμμάτων θα γίνεται με διακόπτη, που θα βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, σε ένα περίπου μήνα από τώρα, όταν και θα τελειοποιηθεί η μετατροπή, σύμφωνα με τον σχεδιασμό. Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν, γιατί σίγουρα θα επανέλθουμε, ιδανικά με την δοκιμή του ηλεκτρικού Smart δια χειρός του Ε.Μ.Π. _Μ.Σαλ.»
Το ίδιο ακριβός βλέπουμε και στο έγγραφο pdf του Ευάγγελου Χριστοφόρου, Καθηγητή ΕΜΠ με τίτλο Ηλεκτροκίνηση και Πράσινη Ενέργεια
Αποτελέσματα έργου CiBEC (City Battery Electric Car) Δεκέμβριος 2011
Αποτελέσματα έργου CiBEC (City Battery Electric Car) Δεκέμβριος 2011
Στο ίδιο εγγραφο pdf βλέπουμε και την πρόταση του ΕΜΠ για την παραγωγή υδρογόνου με απευθείας διάσπαση του νερού, που σίγουρα δεν χωράει σε ένα Smart.
Έτσι δεν έχουμε κάποιο αυτοκίνητο που κινείται με νερό για καύσιμο, αλλά μια μετατροπή ενός συμβατικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό.
Το μυστήριο της ιαπωνικής εταιρίας αυτοκινήτου “Genepax”
Στις 13 Ιουνίου του 2008 το Ρόυτερς ανάφερε μια εταιρία στην Ιαπωνία με το όνομα Genepax που αποκάλυψε ένα αυτοκίνητο το οποίο κινείται μόνο με νερό. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το γεμίζεις με εμφιαλωμένο ή τσάι ή κάνα φραπέ αν θα ήθελες μεγαλύτερη απόδοση. Βλακείες. Το σύστημα WES το οποίο ισχυρίζονται ότι είναι η καρδιά του συστήματος δεν είναι τίποτ’ αλλο από μια κυψέλη καυσίμου που μετατρέπει το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία χρησιμοποιείται για τροφοδοτήσει της μπαταρίες που θα τροφοδοτήσουν με τη σειρά τους έναν ηλεκτροκινητήρα που γυρίζει τους τροχούς. Η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου είναι πλήρως κατανοητή και αρκετά αποτελεσματική στην μετατροπή του υδρογόνου και οξυγόνου σε ηλεκτρική ενέργεια και νερό, αυτό που προσθέσαμε σωστά; Μόνο που το υδρογόνο ήρθε από το νερό έτσι; Δεν καταλαβαίνετε έτσι; Έ ούτε εμείς…
Υπάρχει ενέργεια στο νερό. Χημικά, είναι κλειδωμένη στον ατομικό δεσμό μεταξύ των ατόμων υδρογόνου και οξυγόνου. Όταν το υδρογόνο και το οξυγόνο ενώνονται, είτε είναι σε μια κυψέλη καυσίμου ή κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδρογόνο, υπάρχει ενέργεια που απομένει σε μορφή θερμότητας ή ελεύθερων ηλεκτρονίων(ηλεκτρισμού). Αυτή μετατρέπεται σε μηχανική ενέργεια κινώντας τα έμβολα και το στροφαλοφόρο άξονα ή τους ηλεκτρικούς κινητήρες για την κίνηση του οχήματος.
Πρόβλημα: Παίρνει ακριβώς την ίδια ποσότητα ενέργειας για να διαχωριστούν αυτά τα άτομα υδρογόνου και οξυγόνου μέσα στο κελί ηλεκτρόλυσης, όπως όταν ανασυνδυάζονται μέσα στο κελί καυσίμου. Οι νόμοι της θερμοδυναμικής δεν έχουν αλλάξει, αντίθετα με όσα λένε σε οποιαδήποτε διαφημιστική εκστρατεία που διαβάζετε σε κάποιο ιστολόγιο ή συλλέκτη ειδήσεων. Αφαιρέστε τις απώλειες θερμότητας του κινητήρα ή του εναλλάκτη στο κελί ηλεκτρόλυσης, και χάνετε ενέργεια αντί να κερδίζετε, ΤΕΛΟΣ.
Όποιος προσπαθεί να σας πείσει ότι υπάρχει τρόπος να δημιουργήσετε ενέργεια δωρεάν θέλει να σας εξαπατήσει.
Το αυτοκίνητο που παρουσίασαν ήταν το REVAi (γνωστό ως G-Wiz στο Ηνωμένο Βασίλειο), ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο από την Ινδική REVA στο οποίο είχαν τοποθετήσει μια κυψέλη καυσίμου 300 Watt, δηλαδή ισχύς μισού ίππου περίπου. Ο ίππος (hp) ορίζεται ως το ισοδύναμο 745.7 Watt
Το περιοδικό Popular Mechanics έχει γράψει σχετικά με τους απίστευτους ισχυρισμούς της Genepax.
Στις αρχές του 2009, Genepax ανακοίνωσαν ότι κλείνουν την ιστοσελίδα τους, αναφέροντας μεγάλο κόστος ανάπτυξης. Πιθανότατα δεν έπεισαν τους επενδυτές.
Στις αρχές του 2009, Genepax ανακοίνωσαν ότι κλείνουν την ιστοσελίδα τους, αναφέροντας μεγάλο κόστος ανάπτυξης. Πιθανότατα δεν έπεισαν τους επενδυτές.
Έτσι έχουμε,
1. Τον Stan Meyer που καταδικάστηκε για απάτη και αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα πίσω στους επενδυτές.
2. Τη μετατροπή αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά από το ΕΜΠ.
3. Την ιαπωνική εταιρία Genepax, που παρουσίασε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο οποίο είχε τοποθετήσει μια κυψέλη καυσίμου.
1. Τον Stan Meyer που καταδικάστηκε για απάτη και αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα πίσω στους επενδυτές.
2. Τη μετατροπή αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά από το ΕΜΠ.
3. Την ιαπωνική εταιρία Genepax, που παρουσίασε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο οποίο είχε τοποθετήσει μια κυψέλη καυσίμου.
Έτσι το άρθρο «ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ- ΣΟΚ: Γιατί δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το ΝΕΡΟ σε ΚΑΥΣΙΜΟ;» και οι ισχυρισμοί του, καταρρίπτονται.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα